Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:00:32+01:00
Nie pozostawie łupieżu . Zostają po nim miekkie włosy . Mają bardziej połyskliwy kolor .
Zapobiega przeciw puszeniu . Idealnie pielęgnuje włosy.
2010-02-25T18:02:54+01:00
Z szamponu Clear korzysta już 99,9% kobiet na świecie.Usuwa on do 100% łupież,widać to już po pierwszym użyciu.Włosy stają się gęstże i bardziej wytrzymałe.Sama go uzywam i polecam .................