Odpowiedzi

2010-02-25T18:04:00+01:00
Dla najlepszej przyjaciółki, którą zawsze byłaś i mam nadzieję, że będziesz dalej. Przepraszam za wszystko co zrobiłam. Wierna na zawsze XYZ
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:05:21+01:00
Ofiaruję ten upominek ze szczerymi przeprosinami mojej najlepszej koleżance , na którą zawszę mogę liczyć i która wspiera mnie w każdej chwili zwątpienia .

;))
3 4 3
2010-02-25T18:11:57+01:00
Dla tej, która zna mnie najlepiej, dla tej bez której nie mogę żyć. Niech ten upominek zaświadczy Ci o moich szczerych przeprosinach i zapewni Cię o mojej szczerej przyjaźni ;)
2 4 2