Zadanie 1
W worku znajduje się 25 małych i kilka dużych monet.Wszystkie razem ważą 0,5 kg. Waga jednej małej monety wynosi 6 g. Działaniem, pozwalającym obliczyc wagę wszystkich dużych monet jest :
a) 0,5-25*6
b)50-6*25
c)25*6-0,5
d)500-25*6
Zadanie 2
Jakie są rzeczywiste wymiary ogródka Eli jeżeli jest on w kształcie prostokąta, a dłuższy bok wynosi 6 cm , a krótszy 4 cm.
Rysunek wykonany jest w skali 1:200.

Te zadania są pilne ! Dam naj :)

3

Odpowiedzi

2010-02-25T18:05:57+01:00
1. a
2. 6cm * 4cm = 24cm²
24cm * 200 = 4800cm² = 0.48m²
2010-02-25T18:06:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:07:24+01:00
1d)
2
6*200=1200cm=12m
4*200=800cm=8m