Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:07:16+01:00
Rzeczownik? nieważne
M. znana znane
D. znanej znanych
C. znanej znanym
B. znaną znane
N. znaną znanymi
Ms. znanej znanych
W. znana znane
1 5 1
2010-02-25T18:10:00+01:00
Liczba pojedyńcza/liczba mnoga
M. Znana/znane
D. znanej/znanych
C. znanej/znanym
B. znaną/znane
N.(z) znaną/(z) znanymi
M.(o) znanej/(o)znanych
w.znana!/znane!

czekam na naj...