Przetłumacz.!


Imagine that you live in the future
In a robot culture, in a robot world.
Imagine that you're never alone
There's one in every home, in a robot world.

It'll do the dusting and the tidying,
The washing up and the ironing,
It'll feed you and read you the news,
Or dress you and put on your shoes,
It'll drive you crazy,
It'll make you lazy,
There'll be nothing
left for humans to do
in a robot world!


Zalezy na czasie. Dam naj.


Przetłumacz z angielskiego na polski

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:17:36+01:00
Wyobraź sobie, że żyjesz w przyszłości,
w kulturze robotów, w świecie robotów.
Wyobraź sobie, że nigdy nie jesteś sama,
jest jeden w każdym domu, w świecie robotów.

On będzie odkurzać, sprzątać,
Myć, prasować,
On będzie karmił Cię i czytał Ci wiadomości,
albo będzie ubierać Cię i zakładać Ci buty,
Będzie doprowadzał Cię do szału,
Zrobi z Ciebie leniwca,
Tam nie będzie nic
do robienia dla ludzi
w świecie robotów!
2010-02-25T18:35:21+01:00
Wyobraź sobie, że żyjesz w przyszłości
W erze robotów, w świecie robotów.
Wyobraź sobie, że nigdy nie jesteś sam
Jest w każdym domu {robot}, w świecie robotów.

Odkurzy, posprząta
Umyje naczynia, wyprasuje
Nakarmi Cię, przeczyta dla Ciebie wiadomości
Ubierze Cię, założy Ci buty
Doprowadzi Cię do szaleństwa
Zrobi z Ciebie lenia
Ludziom nie zostanie
nic do robienia
w świecie robotów!

Pisałem sam, więc mogą być błędy. Pozdrawiam!

2010-02-25T19:38:31+01:00
Wyobraź sobie, że żyjesz w przyszłości,
w kulturze robotów, w świecie robotów.
Wyobraź sobie, że nigdy nie jesteś sama,
jest jeden w każdym domu, w świecie robotów.

On będzie odkurzać, sprzątać,
Myć, prasować,
On będzie karmił cię i czytał ci wiadomości,
albo będzie ubierać cię i zakładać ci buty,
Będzie doprowadzał cię do szału
Zrobi z Ciebie leniwca
Tam nie będzie nic
do robienia dla ludzi
w świecie robotów