Odpowiedzi

2010-02-25T18:10:24+01:00
Kaśka rozbiła szybę w sklepie i dała dyla.
Jurek zrobił w konia Elizę, poniważ okłamał ją w sprawie wyjazdu na obóz.
Antek dał sobie siana w sprawie poszukiwań dotyczących pluszowego misia.

a do tamtych nie przychodzi mi nic do głowy. : )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:14:29+01:00
W poniedziałek idąc do szkoły ze znajomymi postanowiliśmy dać dyla z lekcji.
Dał się nabić w butelkę.
Kolegę z mojej klasy chcieliśmy robić w konia, lecz nie wiedzieliśmy jak.
Do sprawdzianu zostały 2 dni, ale z nauką postanowiłem dać se siana.
Mieliśmy do przejścia 25 km, ale dla nas to małe piwo.