Odpowiedzi

2010-02-25T18:15:15+01:00
Obraz jest barwny...ale barwy jesgo nie są żywe ..
na pierwszy rzut oka widzimy dzieci mozna powiedziec że jest to chłopiec i dziewczynka..
chłopiec ma konefke i podlewa rośliny(kwiaty)
na drugim planie widzimy płot .wiecdomyślając sie mozemy stwierdzic że sa oni w ogrodzie
jest to obraz kropkowany
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:16:29+01:00
Na obrazie widzimy dwójke małych dzieci, chłopca i dziwczynkę. Są oni postaciami pierwszoplanowymi.
Chlopiec trzymając w ręku konewkę, podlewa kwiaty, dziwczynka tylko mu się przygląda, podpierając bok ręką. Oboje ubrani sa w niebiesko-szare ubran W tle widzimy płotek obrośnity krzewami. Trudno określić technikę wykonania obrazu, gdyż przyomina zarówno wykonanie farbami jak i kredkami.
Dzielo przedstawia naturę, wydaje się, że jest to wiosna bądź lato, ponieważ rośliny sa zielone, kwiaty pięknie kwitną.
Sztuka robi naprawde bardzo dobre wrażnie. Jego oglądanie jest miłe dla oczu.
1 5 1
2010-02-25T18:46:15+01:00
Na pierwszym planie widać dzieci. DWoje pięknych dzieci.

Na drugim planie widnieje brama z drewna.Dziecii stoją ( nie widzę wyraźnie ale chyba pracują w ogródkuu)


W tle widać bardzo wyraźnie zielony żywopłot i drzewaa.zielone.

MAM NADZIEJĘ ŻE TROSZKĘ POMOGŁAM :)