Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:13:55+01:00
Fryderyk Franciszek Chopin urodził się 22 lutego lub 1 marca 1810 w Żelazowej Woli, zmarł. 17 października 1849 w Paryżu.Był polskim kompozytorem. Grał też na pianinie. Nazywany bywa poetą fortepianu. Miał szczęśliwe i udane dzieciństwo. Od najmłodszych lat interesował się muzyką. Przebywał na emigracji. Został pochowany na paryskim cmentarzu.
2010-02-25T18:27:10+01:00
Urodził się w Żelazowej Woli.
Dzieciństwo i młodość spędził w Warszawie.
Nauczył się grać w wieku ok. 4-6lat.
Na początku jego nauczycielem była matka.
Jego rodzice to Justyna Krzyżanowska i Mikołaj Chopin.
Jeden z jego ostatnich nauczycieli zrezygnował z jego nauczania, bo uważał, że fryderyk przewyższa go(poprostu nauczyciel uważał, że Fryderyk jest lepszy od niego)
Często chorował.
Fryderyk zmarł na grużlicę.