Odpowiedzi

2010-02-25T18:23:42+01:00
Jezus uczy szanować rodziców, szanować pracę. Głosi prawdę o Trójcy Świętej, Królestwie niebieskim. Uświadamiał ludzi, że każdy człowiek zasługuje na wybaczenie, jeżeli zrozumie swoje błędy i za nie odpokutuje.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:25:27+01:00
Jezus Chrystus zadawał swoim słuchaczom różne pytania, aby sprowokować ich do refleksji, do uświadomienia sobie i wyrażenia swoich własnych przekonań, jak również po to, aby świadomie opowiedzieli się za lub przeciw temu, co głosił. Jednym z najważniejszych, zadanych przez Niego pytań, było pytanie o to, za kogo ludzie Go uważają. Było ono ważne nie tylko dla ludzi żyjących 2000 lat temu, ale jest także ważne dla ludzi żyjących dzisiaj. Żaden człowiek, który próbuje świadomie i odpowiedzialnie przeżyć swoje życie, nie może, a przynajmniej nie powinien przejść obojętnie wobec tego pytania. Wynika to z faktu, że Jezus Chrystus jest kimś najbardziej wyjątkowym w całej historii ludzkości.

10 3 10