Tratwa i motorowka plyna zgosnie z nurtem rzeki. Tratwa unoszona przez prąd rzeki plynie z predkoscia 2 m/s a predkosciomierz w motorowce wskazuje predkosc 6m/s. predkosc motorowki wzgledem brzegu wynosi:
a) 8 m/s b) 4 m/s c) 6 m/s d) 2 /ms
Najlepiej jakby byly obliczenia do tego
Z gory dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:24:36+01:00
Jeśli płyną z prądem wtedy prędkość motorówki względem brzegu równa jest sumie predkości 6+2=8m/s
Gdyby motorówka płynęla pod prąd wtedy jej prędkośc względem brzegu = 6-2=4m/s
odp a
2010-02-25T18:46:58+01:00