Odpowiedz na pytania rozwiniętymi zdaniami pojedynczymi.

kim Jesteś?
kim będziesz w przyszłości?
Co jest dla ciebie ważne?
co jest twoim ulubionym zajęciem?
co jest twoim życiowym celem?

2.dokończ zdania
Książki są ciekawe ponieważ
każdy jest miły ponieważ...
stał się dziwny mimo że
rzeźba jest z piasku dlatego

2

Odpowiedzi

2010-02-25T18:20:23+01:00
1. jestem uczennica/uczniem gimnazjum/podstawowki
w przyszlosci mam zamiar zostac weterynarzem/aktorka/piosenkarka
w zyciu najwazniejsza jest dla mnie moja rodzina i przyjaciele
moim ulubionym zajeciem to gra na gitarze/spiewanie/tanczenie
moj cel zyciowy to spelnic marzenia

2. ksiazki sa ciekawe poniewaz opowiadaja ciekawe historie
kazdy jest mily poniewaz kazdy chce czegos ode mnie XD
stal sie dziwny mimo ze niegdys byl zasze wesolym chlopcem
rzezba jest z piasku dlatego ze nie z kamienia

pzdr ..
40 2 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:22:55+01:00
1.
- Jestem ...., mam .. lat, chodzę do szkoły ....
- Moim zdaniem w przyszłości będę informatykiem i będę programował gry komputerowe.
- Najważniejsza jest dla mnie miłość rodziców i przyjaźń kolegów i koleżanek.
- Najbardziej lubię grac w piłkę nożna, grać w gry komputerowe i grac na gitarze.
- Moim życiowym celem jest znalezienie dobrej pracy i założenie rodziny.

2.
Książki są ciekawe ponieważ można się z nich wiele dowiedzieć i dobrze zajmują czas.
Każdy jest miły ponieważ ludzie powinni być dla siebie mili.
Stał się dziwny mimo że był dobrze wykształcony.
rzeźba jest z piasku dlatego bo z innego materiału nie byłaby równie piękna.
26 3 26