Odpowiedzi

2010-02-25T18:22:40+01:00
Http://geografik.webpark.pl/petersburg/zabytki.html



Pałac Zimowy w Sankt Petersburgu.

Peterhof,

Krążownik Aurora

Teatr Aleksandryjski na placu Ostrowskiego

Ermitaż

Sobór Zmartwychwstania Pańskiego

Narewski łuk tryumfalny





1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:58:58+01:00
Pałac Zimowy w Sankt Petersburgu, Narewski łuk tryumfalny, Ermitaż, Sobór Zmartwychwstania Pańskiego, Krążownik Aurora, Peterhof,Teatr Aleksandryjski na placu Ostrowskiego.