Odpowiedzi

2010-02-26T08:35:46+01:00
Hydroenergetyka, czyli przetwarzanie naturalnej mechanicznej energii wody w energię użytkową – zazwyczaj w prąd elektryczny głównie przez hydroelektrownie, to podstawa produkcji energii elektrycznej w Norwegii (100% produkcji), Brazylii (96%), Kanadzie (prawie 2/3 produkcji) oraz w Szwajcarii i Austrii.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T10:46:49+01:00
Hydroenergetyka polega zwykle na wykorzystaniu wód śródlądowych. Najlepsze są rzeki o dużym spadzie dużym i dużym natężeniu przepływu. Norwegia jest takim właśnie krajem, górzystym.
2 5 2