W pewnym ulamku dziesietnym przed przecinkiem jest zero, a po przecinku trzy cyfry .Cyfra czesci setnych jest o jeden wieksza od cyfry czesci dziesiatych, a cyfra czesci tysiecznych jest o jeden wieksza od cyfry czesci setnych. Zapisz wszystkie takie ułamki! Prosze szybko!!

2

Odpowiedzi

2010-02-25T18:23:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:24:56+01:00
0,321
0,432
0,543
0,654
0,765
0,876
0,987

:)

pierwsza cyfra po przecinku to tysięczna, druga setna trzecia dziesiętna. :)
1 5 1