Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:24:21+01:00
Kapusty -> bielinek kapustnik -> pająk -> drozd -> ryjówka -> kuna -> rosomak -> jastrząb -> lis -> ryś
2010-02-25T18:25:57+01:00
Plankton roślinny - > plankton zwierzęcy - > krewetka -> mątwa -> rekin albo: plankton roślinny - > plankton zwierzęcy - >widłonóg - > śledź - > rekin ... plankton roślinny - > łódkonóg - > dobijak -> śledź - dorsz -> tuńczyk