Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:34:22+01:00
1.
7x+7y=21\ * 2
2x+5y=6| * (-7)

14x+14y=42
-14x-35y=-42
---------------
-21y=0
y=0

14x+14=42
x=2

ponieważ 14 * 2 = 28
a y = 0 wiec zostaje 14


3.
5x-5y=2,5 / * 10
3x+7y=-14,5 / *10

50x-50y=25 | * -3
30x+70y=145 | *5

-150x+150y=-75
150x+210y= 435
---------------
360y=360 | :360
y=1
5x-5=2,5
x=0,5

2010-02-25T18:37:53+01:00
7x+7y=21
2x+5y=6

-14x-14y=-42
14x+35y=42

21y=0
x=3



4[x-2]-y=1
2x-4y=8

4x-y=9
2x-4y=8

4x-y=9
-4x+8y=-16

7y=-7
y=-1
x=-2



5x-5y=2,5
7y+3x=-14,5

15x-15y=7,5
-15x-35y=72,5

-50y=80
5y=-8
y=-1,6
x=2,1