Odpowiedzi

2010-02-25T18:25:51+01:00
- zakaz porozumiewania się po polsku
- nauka po rosyjsku
- zakaz czytania polskich książek
- nakaz czytania rosyjskiej literatury
- zakaz polskich obyczajów
- odizolowanie od ojczyzny przez narzucanie wszystkiego co rosyjskie
3 3 3
2010-02-25T18:27:27+01:00
1.J.Polski prowadzono po rosyjsku
2.Zaczęto na ogromną skale wprowadzać j.rosyjski.
3.Tępiono wszelkie przejawy polskości.
4.Śledzono uczniów.
5.Sprawdzano co uczeń czyta itd. itp.
W skrócie tępiono j.polski!
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:29:27+01:00
- zakaz posiadania książek polskich
- zakaz czytania książek polskich
- zakaz posługiwania się jeżykiem polskim w szkole i poza nią
- nauka języka rosyjskiego
- zmienianie i ośmieszanie historii polskiej
-lekcje prowadzone były w języku rosyjskim
- faworyzowanie uczniów poddających się rusyfikacji
- rewizje na stancjach
6 4 6