Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:31:21+01:00
I a=0,4m=40cm
b=15cm
c=1,2dm=12cm

V= 40*15*12= 7200cm^3

II a=45cm
b=0,15m=15 cm
c=80mm= 8cm

V= 45*15*8=5400cm^3

Odp.: Większa objętość ma pierwszy prostopadłościan.
2010-02-25T18:39:17+01:00
1 prostopadłościan = 40cm x 15cm x 12cm=7200cm<sześcienne>
2 prostopadłościan = 45cm x 15cm x 8cm=5400cm<sześcienne>

Odp.Większą objętość ma 1 prostopadłościan.

^^
1 5 1