Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:38:36+01:00
Pan Jezus i Maryja poszli na wesele .W czasie ucztowania okazało się że zabrakło wina.Maryja poprosiła Jezusa aby ten zamienił wode w wino.Jezus nakazał aby przynieść naczynia napełnione wodą .Jezus zamienił wode w wino .Ucztowano i cieszono się.

2010-02-25T18:47:34+01:00
Pan jezus ukazał sie na weselu w kanie galilejskiej i przemienił wode w wino