Odpowiedzi

2010-02-25T18:32:42+01:00
Lukullus(ur. 117 p.n.e., zm. 56 p.n.e.) – wódz rzymski i polityk
4 3 4
2010-02-25T18:33:27+01:00
Lukullus był rzymskim wodzem i politykiem, a także stronnikiem Sulli. Został rozsławiony zwycięstwami w wojnie z władcą Pontu.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:34:06+01:00
Lukullus- Rzymski wódz , stronnik Sulli zyl w latach 117-56 p.n.e Jako jego kwestor odznaczył się w walkach przeciwko Mitrydatesowi VI, królowi Pontu
4 4 4