W każdym związku podkreśl przymiotnik
określ ich rodzaj rzeczwników i przymiotników .

r ........... ciekawa komedia . r ........
r ......... ładne zdj . r ........
r .......... film sensacyjny r. .........
r ......... program telewizyjny r .......

uzupełnij daje najjj !: P
szybko rozwiąż pomoże ci :
podręcznik cz. 1 . klasa IV słowa na start

2

Odpowiedzi

2010-02-25T18:36:57+01:00
R. żeński ciekawa(przymiotnik) komedia . r. żeński
r. nijaki ładne (przymiotnik) zdjęcie r. nijaki
r. męski film sensacyjny (przymiotnik) r. męski
r. męski program telewizyjny(przymiotnik) r. męski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:40:23+01:00
R.żeński ciekawa komedia r. żeński
r.nijaki ładne zdjęcie r.nijaki
r.męski film sensacyjny r.męski
r. męski program telewizyjny r. męski
Przymiotniki :
ciekawe ładne sensacyjny telewizyjny