Odpowiedzi

2010-02-25T18:36:21+01:00
* Największym dobrem dla mnie jest to że mam rodzine i mogę uczęszczać do szkoły ;P
*Największe zło w życiu młodzieży stanowi/ą : papierosy, przemoc.
* Szkoła uczy np. kultury. Dzięki niej mogę sie więcej dowiedzieć.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:37:40+01:00
* Największym dobrem jest dla mnie miłość, dlatego, że to piękne uczucie, którym można obdarzyć ludzi jest tak ważne w życiu.

* Największe zło w życiu młodzieży stanowią używki (narkotyki, alkohol i papierosy), ze względu na to, że nawet nie wiemy, jak bardzo sobie tym szkodzimy.

* Szkoła uczy odpowiedzialności, punktualności, rzetelności, sumienności. Uczy także słuchać innych, a także asertywności i wiele innych.
10 4 10
2010-02-25T18:37:43+01:00
Dla mnie największym dobrem jest umiejętne zachowanie się w danej sytuacji.Kierowanie się rozsądkiem.Największym złem w życiu młodzieży jest nienawiść,zazdrość,brak konsekwencji i logicznego myślenia.Szkoła uczy rozsądnej rywalizacji.

6 4 6