Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:39:59+01:00
Szczęście to pomyślność, powodzenie, poczucie radości ,stan euforii i zadowolenia .To sytuacja, gdy wszystko układa się dobrze, zgodnie z oczekiwaniami. Jednak poszukiwanie szczęście jest indywidualna droga każdego człowieka . Moim zdaniem szczęścia , uczuć i wszystkich bliskich dla człowieka wartości nie można uzyskać w zamian za pieniądze.
Przykładem tego, że nie wszystko można kupić i nie wszystko jest na sprzedaż.
2010-02-25T18:40:03+01:00
Nie możemy kupić wszystkiego za pieniądze. Wydawałoby się, że przyjaciela, miłość można, lecz na pewno nie będzie to dobry przyjaciel, czy prawdziwa i jedyna w swoim rodzaju miłość, tylko sztuczne frazesy. Zdrowia także nie da się kupić.
2010-02-25T18:40:39+01:00
Pieniądze są przydatne w życiu, można kupić za nie wiele wspaniałych rzeczy, ale nie wartości takich jak zdrowie czy miłość. Pieniądze staja się bezużyteczne w obliczu np. śmiertelnej choroby na którą nie ma lekarstwa.