Odpowiedzi

2010-02-25T18:39:49+01:00
X-pierwsza liczba
x+2-druga liczba=1348
x+4-trzecia liczba=1350
x+x+2+x+4=4044
3x=4044-6
3x=4038
x=1346
Odp. Te liczby to 1346,1348,1350.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:42:34+01:00
A+(a+2)+(a+4)=4044
3a+6=4044
3a=4044-6
3a=4038 /÷3
a=1346

1liczba - 1346
2liczba - 1346+2=1348
3liczba - 1348+2=1350

1346+1348+1350=4044

Pozdrawiam:
mrozo
1 1 1
2010-02-25T18:45:45+01:00
X + 1 + x + 2 + x + 3=4044 spr 1347 + 1348 + 1349 = 4044

4044=3x+6

x = (4044 - 6) : 3

x = 1346

x + 1 =1347

x + 2 = 1348

x + 3 = 1349
1 1 1