Odpowiedz na pytanie i zapisz wynik w postaci potęgi o poctawie 10.
a)ile metrów ma jeden kilometr?
b)ile centymetrów ma jeden metr?
c)ile centymetrów ma jeden kilometr?
d)ile milimetrów ma jeden metr?
e)ile gramów ma jeden kilogram?
f)ile kilogramów ma jedna tona?
g)ile dekagramów ma jeden kilogram?
h)ile dekagramów ma jedna tona?
prosze o szybką odpowiedz;)

3

Odpowiedzi

2009-10-18T11:26:04+02:00
A)1 kilometr - 1000m
b) 1 metr - 100cm
c) 1 kilometr - 100000cm
d) 1 metr - 10000mm
e) 1 kilogram - 1000g
f) 1 tona - 1000kg
g) 1 kilogram - 100 dag
h) 1 tona - 100000dag
7 3 7
2009-10-18T11:26:13+02:00
A)10³
b)10²
c)10⁵
d)10⁷
e)10³
f)10³
g)10²
h)10⁵
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T11:26:30+02:00
A)10 do potęgi 3
b)10 do potęgi 2
c)10 do potęgi 5
d)10 do potęgi 3
e)10 do potęgi 3
f)10 do potęgi 3
g)10 do potęgi 2
h)10 do potęgi 5
7 3 7