Odpowiedzi

2009-10-18T11:25:56+02:00
30-8=22

różnica wynosi 22 lata

czyli ojciec będzie straszy od syna 2 razy kiedy syn bedzie miał 22 lata :]

Ojciec ma 44 lata a ja 22 lata
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-18T11:27:14+02:00
Jeśli teraz ja mam x lat to mój tata ma 2x lat.
Kiedy ja miałem 8 to ona miał 30 lat. Różnica wieku jest dalej taka sama czyli wynosi 30-8=22 lata. Skoro on jest dwa razy starszy to ta różnica wieku musi wynosić 22 lata, więc ja mam 22 lata, a on ma 22+22=44 lata :)