Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:51:06+01:00
A) 6 kwadrat +h kwadrat =10 kwadrat
36+h kwadrat=100
h kwadrat= 100-36=84
pierwiastek 84=8
czyli wysokośc ma 8.

b) 5kwadrat + h kwadrat=10kwadrat
25+h kwadrat=100
h kwadrat=100-25=75
pierwiatek 75= 5 pierwiastka z 3
czyli h równa sie 5 pierwiastka z 3
1 5 1
2010-02-25T18:51:39+01:00
A) 12:12=6
6^2=36 - a^2
10^2= 100 - c^2
100-36=64 - b^2
√64= 8 - b=h - wysokość

b) 10:2= 5
5^2=25 - a^2
10^2=100 - c^2
100-25=75 - b^2
√75 = 5√3 - b=h - wysokość