Odpowiedzi

2010-02-25T18:46:18+01:00
-pieśń o Polsce
-pieśń o pozostaniu przy ojczyźnie ,, Nie rzucim ziemi skąd nasz ród''
--że Polska będzie walczyc o Polskę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:49:03+01:00
Moim zdaniem.-
-wiara w zwycięstwo
-siła walki
-chęć przewyższenia przeciwnika
-bunt(oburzenie na myśl zniemczenia prze wroga)
-wspólnota łącząca ludzi w walce
-wiara w Naród Polski


Proszę<lubię pomagać>