Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:47:33+01:00
Należy umacniać swoją wiarę w Boga poprzez modlitwę i uczestnictwo we mszy świętej i nabożeństwach oraz często korzystać z sakramentu pokuty no i oczywście wstrzegać się złego towarzystwa, które może nas doporwadzić do wstąpienia do skety.
2010-02-25T18:47:34+01:00
Jak nie wstąpić do sekty ?? To nie jest proste , ale nie aż takie trudne ;)
Trzeba umocnić się w wierze , poprzez : częste chodzenie do Kościoła , słuchanie i czytanie Słowa Bożego , zachęcanie innych do Wiary.
Najlepszym sposobem by ustrzec się sekt jest noszenie znaków przynależności do Kościoła . Najprostszym jest oczywiście noszenie medalików i krzyżyków na szyi.


;)
2010-02-25T18:50:29+01:00
Nie ulegac wobec innych
Nie poszukiwac nowych wartosci ideowych
Nie poszukiwac objasnienia wspolczesnosci
Problemy zyciowe rozwiazywac samemu lub za pomoca przyjaciol