Odpowiedzi

2010-02-25T18:44:07+01:00
Jestem niepewny ale myśle że 4 cm
2010-02-25T18:57:20+01:00
Wpisanego w kwadrat - 4cm




Opisanego (wiem rysunek niedokładny xD)

przekątna=8√2
8√2÷2=4√2cm


Pozdrawiam:
mrozo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:03:02+01:00
Opisany:

Jeżeli bok ma 8 a Ty potrzebujesz promień to dzielisz na pół i masz 4 ;)

Wpisany?

Wychodzisz ze wzoru na przekątną kwadratu

d=a√2

d=8√2

Ty potrzebujesz promień więc:

½d = 4√2