A ) podane rzeczowniki w liczbie mn. wpisz w odpowiednie miejsca :
piosenkarki , jabłka , reporterzy , kibice , obrazy , zawodnicy


rzeczowniki w rodzaju męskim nazywające osoby

...................
..................
.................


inne rzeczowniki

-----------------
------------------
----------------

uzupełnij ! plis szybko :P

3

Odpowiedzi

2010-02-25T18:46:25+01:00
Rzeczowniki w rodzaju męskim nazywające osoby:

reporterzy, kibice, zawodnicy


inne rzeczowniki:

piosenkarki, jabłka, obrazy.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:47:29+01:00
Rzeczowniki w rodzaju męskim nazywające osoby:
reporterzy
kibice
zawodnicy

inne rzeczowniki
piosenkarki
jabłka
obrazy
1 2 1
2010-02-25T18:49:24+01:00
Rzeczowniki w rodzaju męskim nazywające osoby:
reporterzy
kibice
zawodnicy



inne rzeczowniki:
piosenkarki
jabłka
obrazy