Odpowiedzi

2010-02-25T18:53:22+01:00
A) 5x-0,8=0,1+2x => 5x-2x=0,1+0,8 => 3x=0,9 =>x=0,3
b)8x-0,2=8x-0,1 => równanie jest sprzeczne bo 0,2 nie równa się 0,1 a 8x redukuje się po obu stronach :)
c) 0,01x+17=-0,16x => 0,17x= -17 => x= -100
e)-0,07(10x-1)=0,3x => x=0,07
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T18:56:42+01:00
A)5x-0,8=0,1+2x
3x=0,9
x=0,3

b)8x-0,2=8x-0,1
0≠0,1
sprzeczne

c)0,01x+17=-0,16x
0,17x=-17
x=-100

e)-0,07(10x-1)=0,3x
-0,7x+0,07=0,3x
-x=-0,07
x=0,07