Odpowiedzi

2010-02-25T18:52:49+01:00
Państwo to zgodnie z prawem międzynarodowym taka jednostka podziału politycznego świata, której przysługuje pełna suwerenność, tj. nie podlega żadnej innej jednostce politycznej. Definicja ta nie uwzględnia jednak relacji państw z organizacjami międzynarodowymi takimi jak ONZ lub Unia Europejska, czy z silniejszymi państwami (np. w bloku państw socjalistycznych podległych ZSRR).!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:52:51+01:00
Każde państwo ma swoje prawa. Na czele państa stoi władca[ król cesarz faraon prezydent], każde państwo ma swoje dokumenty w których ustalone jest prawo i zasady działania. Każde państwo posiada własne tradycje, obyczaje, religię, język itp.
1 5 1