Przetłumacz.!


Imagine that you live in the future
In a robot culture, in a robot world.
Imagine that you're never alone
There's one in every home, in a robot world.

It'll do the dusting and the tidying,
The washing up and the ironing,
It'll feed you and read you the news,
Or dress you and put on your shoes,
It'll drive you crazy,
It'll make you lazy,
There'll be nothing
left for humans to do
in a robot world!


Zalezy na czasie. Dam naj.


Przetłumacz z angielskiego na polski

2

Odpowiedzi

2010-02-25T19:00:30+01:00
Wyobraz sobie, ze zyjesz w przyszlosci
W kulturze robotu, w swiecie robotow.
Yobraz sobie ze nigdy nie jestes sam
Jest jeden w kazdym domu, w swiecie robota.

To bedzie odkurzac i sprzatac,
Prac i prasowac,
Bedzie cie karmiec i czytac wiadomosci,
Albo ubierac Cie i zakladac Tobie buty,
Bedzie cie doprowadzil do szalu,
Bedzie cie robil leniwego,
Nie bedzie zadnej
rzeczy do robionia dla ludzi
w swiecie robota!

Mam na dzieje, ze pomoglem ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:01:44+01:00
Wyobraź sobie, że żyjesz w przyszłości
w kulturze robotów, w świecie robotów.
Wyobraź sobie, że nigdy nie jesteś sam,
jest jeden w każdym domu, w świecie robotów.

to oczyści i posprząta
pozmywa i wyprasuje
to Cię nakarmi i przeczyta wiadomości
lub ubierze Cię i założy Ci buty

to doprowadza Cię do szaleństwa
to robi Cię leniwym
nie ma nic zostawionego
do roboty dla ludzi
w świecie robotów ; )
1 5 1