Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T18:59:49+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam kolegę Przemysława xxx na moje 15 urodziny, które odbędą się dnia 29 maja br. o godzinie 12:15 w moim domu przy ulicy Brzozowej 8. Przewidziane atrakcyjne konkursy i zabawy. Proszę o potwierdzenie przyjścia pod nr tel. 123456789 najpoźniej do 25 maja.

[podpis]
26 3 26
2010-02-25T19:01:44+01:00
Zaproszenie!

Chciałbym serdecznie zaprosić Przemka XXX na moje urodziny, które odbędą się w dniu 29 maja 2010 roku. Zabawa odbędzie się .......... [ wstaw sobie jakieś miejsce, ulicę, np. u mnie w domu na ulicy Mlecznej 2 ; ] o godzinie 12;15. Gwarantuję, że w głośnikach będzie lecieć tylko najlepsza muzyka oraz że nie będziesz się nudził/nudziła.

Z pozdrowieniami,
......... [podpisik ] ;]
37 4 37