Dostałeś w prezencje od dziadka starą wojskową mapę okolic miasta , ale skala jest nieczytelna. Postanowiłeś ją odczytać . Rzeczywista odległość mieczy dwoma obiektami wynosi 100 m , a na mapie odległość między tymi samymi obiektami wynosi 0,5 cm . Jaka jest skala mapy?

2

Odpowiedzi

2009-10-18T11:43:38+02:00
Jak 100m - 0,5 cm
200m - 1cm
200m - 20000cm

to jest skala 1:20000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T11:46:39+02:00
0,5cm - 100m
0,5cm - 10000cm
5cm - 100000cm
100000:5=20000

skala 1:20000