Odpowiedzi

2010-02-25T19:06:19+01:00
Roznoszenia ulotek, prasy podziemnej malowania na scianach antyhitlerowskich znaków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:11:00+01:00
Akcje małego sabotażu:
- zrzucanie niemieckich flag i zastępowanie ich polskimi
- malowanie haseł na murach ośmieszających niemców
"tylko świnie siedzą w kinie"
- akcje przeciw fotografom. wybijanie szyb w zakładach fotograficznych,gdzie na wystawach znajdowały się zdjęcia niemieckich generałów
- rysowanie kotwic
1 5 1