Odpowiedzi

2010-02-25T19:06:17+01:00
Muzyk,operator maszyn,pracownicy,którzy czas spędzają przy samolotach na płycie lotniska
2010-02-25T19:07:46+01:00
Żołnierz - od strzelania
nauczyciel - od wrzasków
budowlaniec - od wszelkich urządzeń
akustyk - jak ustawia przyrządy trochę piszczy
ochroniarze, barmani, kelnerzy - na dyskotekach trochę huczy
pracownicy opery - :):):)
wychowawcy na świetlicach i w przedszkolach - jak w 2
pracownicy lotniska - chyba się domyślasz
kierowcy TIRów - masakra na autostradach

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:10:50+01:00
Witam, wydaje mi sie że narażeni na uszkodzenie słuchu to np.:
-górnik (pracuje w ciągłym hałasie również w przeciągach co -wywołuje narażenie słuchu)[z zycia wzięte]
-budowlańcy(różni)
-spawacze,(ciągły huk nieprzyjemny)
-drogowiec ten co ma takie gigantyczne wiertło]
-pracujący przy lotniskach,(bardzo głośno od samolotów)
-operatorzy maszyn
-muzycy (głośna muzyka)
-żołnież(przy strzelaniu z większych broni)
To tyle tak mi sie wydaje jeżeli siobie cos przypomnę to dopiszę. pozdrawiam;)