Odpowiedzi

2010-02-25T19:11:02+01:00
Powinniśmy ograniczyć używanie plastikowych rzeczy i butelek oraz dezodorantów w spreju. Powinniśmy segregować śmieci i oszczędzać prąd. Powinniśmy wyłączać światło jeśli z niego nie korzystamy.
2010-02-25T19:11:03+01:00
Powinniśmy :

- zmniejszyć emulsję dwutlenku węgla
- ograniczyć palenie w piecu szkodliwymi substancjami
- nie rozpalac ognisk
- zmniejszyć zuzycie pradu elektrycznego
- ograniczyć światło

Mam nadzieje ze pomoglem :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:15:59+01:00
Więc tak powinniśmy segregować smieci ponieważ kiedy wyrzucone przez nas śmieci rozkładają się także emitują dwutlenek węgla, używanie nowych energooszczędnych urządzeń, a w ten sposób zmniejszymy pobieranie energii i elektrownie nie będą musiały tak często zanieczyszczać planety. Nie powinniśmy wycinać lub wypalać lasów ponieważ one pochłaniają dużo dwutlenku węgla który jest jedną z przyczyn efektu cieplarnianego. Powinniśmy częściej chodzić na piechotę lub używć pojazdów nie emitujących do atmosfery dwutlenku węgla np. rowery

Myślę że powinno wystarczyć