Odpowiedzi

2010-02-25T19:11:09+01:00
REKLAMA.

BARDZO ZACHĘCAM DO PRZECZYTANIA LEKTURY PT. W PUSTYNI I W PUSZCZY. JEST ONA BARDZO CIEKAWA. SERDECZNIE POLECAM. ZNAJDZIESZ JĄ W SKLEPIE ......
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:15:23+01:00
Zapraszamy, oraz zachęcamy państwa, do kupienia, oraz przeczytania naszej cudownej książki w pustynii i w puszczy, jest w niej wiele prawdziwych przygód, oraz bohaterów.Za zakupienie tej oto księgi uprzejmie dodamy gazete do czytania.Informujemy sprzedaż książki trwa do 24. 02. 2010 roku.
Dziękujemy za kupienie naszej ciekawej książki.
Dziękujemy.



Ps pomóż mi w poim zadaniu
ok:);p
pozdro:);p
1 3 1