Odpowiedzi

2010-02-25T19:17:09+01:00
Moim zdaniem zdanie "W ludziach więcej rzeczy zasługuje na podziw, niż pogardę" oznacza to, że powinniśmy więcej mówić o zaletach ludzi niż o ich wadach. Powinniśmy podziwiać osoby, które nie poddały się w walce o przetrwanie, w walce o ocalenie własnego życia... Doskonałym przykładam tutaj są osoby, które żyły z czasie wojny i okupacji.
2010-02-25T19:21:55+01:00
Te słowa rozumiem w taki sposób ,że każdy człowiek ma w sobą więcej cech pozytywnych niż negatywnych. Każdy z nas chocby w sytuacjach codziennych zasługuje na podziw. Wystarczy np. byc sobą ,a nie udawac kogoś kim się nie jest ,żeby się komuś podlizac. Na podziw zasługuje rownież odmowa w zięciu udziału w czymś złym. Każdy z nas ma osobę która nas podziwia a może i nami gardzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:34:39+01:00