Rachunek podobieństwa.
zadanie:Rzucamy dwa razy kostką. Wypisz wyniki sprzyjające poniższym zdarzeniom. Wypisz pary zdarzeń przeciwnych.
A-suma oczek jest równa co najwyżej 6
B-suma oczek jest równa co najmniej 7
C-suma oczek jest równa co najmniej 8

proszę was o rozwiązanie bardzo mi jest potrzebne

3

Odpowiedzi

2010-02-26T19:44:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T19:46:09+01:00
1 4+2
2 5+2
3 3+5

Proszę o naj :*
2 3 2
2010-02-27T01:05:03+01:00
A)
1+5
2+4
3+3
4+2
5+1

b)
1+6
2+5
3+4
5+2
6+1

c)
2+6
3+5
4+4
5+3
6+2

1+5<--->5+1
2+4<--->4+2
1+6<--->6+1
2+5<--->5+2
3+4<--->4+3
2+6<--->6+2
3+5<--->5+3
4 5 4