Odpowiedzi

2010-02-25T19:16:40+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam uczniów naszej szkoły na wystawe pt "Moje miejsce na ziemi " . Które odbędzie się na sali gimnastyczne w dniu 12.02.2010 o godzinie 12;25
Organizatorzy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:19:12+01:00
Serdecznie zapraszam uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. xxxxxxx na wystawę pt. "Moje miejsce na ziemi". Odbędzie się ona 28 lutego 2010 roku w Muzeum im. Jana Kochanowskiego w Warszawie o godz. 10.30. Uprzejmie proszę o przybycie.
(podpis)
1 5 1
2010-02-25T19:20:02+01:00
Serdecznie zapraszamy na wystawę '' moje miejsce na ziemi'', która odbędzie się w resursie 15.03 br o godz 15;30. szczególnie zapraszamy uczniów szkol gimnazjalnym i ponadgimnazjalnych. Po wystawie odbędzie się konkurs z nagrodami, zainteresowanych zapraszamy
organizatorzy
1 5 1