Odpowiedzi

2010-02-25T19:20:25+01:00
2010-02-25T19:20:50+01:00
Nap pani na religii mówiła, że to była Apollosa.
Pozdro :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:28:20+01:00
Katarzyna ze Sieny - włoska tercjarka dominikańska, Doktor Kościoła;
Brygida Szwedzka (Brigitte Birgersdotter) - patronka Europy, założycielka zakonu brygidek;
Julianna z Norwich - angielska mistyczka i teolog;
Katarzyna z Genui - patronka chorych i szpitali;
Teresa z Ávili - hiszpańska reformatorka karmelitanek;
Małgorzata Maria Alacoque - mistyczka zakonu zakon Sióstr Nawiedzenia;
Teresa z Lisieux (od Dzieciątka Jezus; Mała Teresa)-francuska karmelitka, Doktor Kościoła;
Faustyna Kowalska - głosicielka kultu Miłosierdzia Bożego;
Edith Stein - zakonnica pochodzenia żydowskiego, obywatelka Niemiec, karmelitanka bosa


To są Wielkie nauczycielki koscioła może któraś z nich była pierwszą katechetką spytaj się katechety xD