W czasie pobytu w Londynie Kkupiłeś odwarzacz płyt CD po promocyjnej cenie. PO kilku dniach odtwarzacz przestał działać.
1. Określ cel listu i okolicznośi zakupu.
2. Napisz jak długo dziaał i c ię z nim stało.
3. Zapwnij że defkt nie powstał z twojej winy i ż nie próbowałeś naprawiać odtwarzacz samemu.
4.Sprecyzuj jakiej rekmpensaty oczekujesz i wyraź ndzieję na szybki rozwiąanie problemu.

Potrzebuje List Formalny a jutro PROSZE pomóżcie..a i musi być na 120 słów nie mniej ani więcej POMOCY.. ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:54:15+01:00
Witam Pana! 26 lutego 2010 roku zakupiłam u pana w sklepie odtwarzacz płyt CD. Niestety okazało się ze odtwarzacz ma defekt, a mianowicie po przyjezcie do polski (czyli po 7 dniach od pobytu w londynie ) zaczął się wyłaczać, po prostu bez powodu. Najpierw było to spodadyczne, jednak po paru dniach zauwazyłam ze zdaza się to coraz czesciej, a teraz wg nie mogę go uruchowmic. Odtwarzacz na pewno nie był w stycznosci z zadnym komputerem odaz plikami zawirusowanymi. Na pewno nigdzie go nie upusciłam, nie probowałam sama na sile go naprawiac. Proszę o szybkie rozwiazanie problemu i oczekuje zwrotu pieniedzy.

Z poważaniem


Hi Sir
On the day of 26 February 2010 i bought a CD player in your store. Unfortunately it was broken. After I got to Poland (7 days after) it began to turn off with no reason. At the begining it was happening occasionally but after few days it was getting more often. Now it doesn't want to turn on at all. Player had no contact with any computers or dangerous files. I didn't drop it and I haven't tried to fix it myself. Can please aks you for quick solution of this problem and I'm wanting my money back.

Yours sincerely
2010-02-25T20:02:30+01:00
1. Określ cel listu i okolicznośi zakupu.
2. Napisz jak długo dziaał i c ię z nim stało.
3. Zapwnij że defkt nie powstał z twojej winy i ż nie próbowałeś naprawiać odtwarzacz samemu.
4.Sprecyzuj jakiej rekmpensaty oczekujesz i wyraź ndzieję na szybki rozwiąanie problemu.

Hello,
I am writting about my broken MP-3 Player which one I've just bought in your store.
MP3-layer was playing about three-four days and some day just stopped working. It is not my fault. I did not do anything with it so I didn't try to repair it by myself.
I want you to give my money back or send me a new one. It was really expensive so I thought it is a good stuff.
I hope you will write to me as soon as it possible with antidote of my problem.
Your loyal client,
XYZ