Odpowiedzi

2009-10-18T12:20:28+02:00
Adwent
okres bożego narodzenia mówi o wcieleniu słowa bożego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T12:28:24+02:00
O wcieleniu mówi nam Narodzenie Pańskie. Okres ten rozpoczyna się pierwszymi nieszporami Narodzenia Pańskiego i trwa do niedzieli Chrztu Pana Jezusa. (25,12 - 06.01)
W okresie tym używany jest w liturgii kolor biały, ponieważ jest znakiem radości, dziewictwa i świętości. Kapłan może odprawić w dniu Bożego Narodzenia 3 Msze Święte.
2009-10-18T12:56:03+02:00
Adwent charakteryzuje się narodzeniem pańskim i trwa przez całe święta wielkanocne dlatego że pan jezus wzmarchwystał