Odpowiedzi

2010-02-25T19:27:40+01:00
- jest coraz cieplej
- topnieje śnieg
- przylatują pierwsze ptaki
- kwitną:
krokusy,
przebiśniegi
- zielenieje trawa
:)
6 3 6
2010-02-25T19:28:53+01:00
Oznaką wiosny może być to, że bociany wracają do Polski, pąki na drzewach. A kwiaty to mogą być krokusy, żonkile, przylaszczki, przebiśniegi.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:59:17+01:00
- topnieje śnieg,
- pojawiaja sie pierwsze ptaki np. jaskółki, bociany,
- zwierzeta budza sie ze snu zimowego tak jak i cała przyroda,
- pojawiaja sie pierwsze kwiaty np. krokusy, sasanki, przebiśniegi,
- pojawiaja się bazie
14 3 14