Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:23:01+01:00
Syreny w mitologii greckiej to nimfy morskie wyobrażane jako drapieżne ptaki z głową kobiety lub pod postacią pół kobiety, pół ptaka podobnie jak inne mityczne stworzenia: harpie. Syreny zamieszkiwały jedną z wysp na Morzu Śródziemnym, skąd wabiły śpiewem żeglarzy i zabijały ich. Jedynie Odyseusz wysłuchał ich śpiewu przywiązany do masztu po wcześniejszym zalepieniu uszu swoim towarzyszom. Syreny rzuciły się wówczas w morze i zginęły. Inne wersje mówią, że były to córki Zeusa, które towarzyszyły zmarłym w drodze do Hadesu.
23 4 23
2010-02-25T19:24:05+01:00
Niezwykle piękne, miały anielski glos który przyciągał wszystkich mężczyzn, miały rybi ogon i długie włosy
8 2 8
2010-02-25T19:24:27+01:00
Mitologiczna syrena wygladała no miała ogon pokryty uskami. miał on rózne kolory najczęściej zieleni. była płu syrenom płu człowiekiem . miała jedwabiste włosy geste moge dodać .
7 2 7