Odpowiedz szybko i solidnie :
Czym jest dla Polaków Mazurek Dąbrowskiego?
W jakich sytuacjach i dlaczego jest grany i śpiewany? ;)
Dlaczego wszyscy powinni znać Mazurka Dąbrowskiego?
Prosze szybko i solidnie wykonac to zadanie, a napewno dam najlepsze...;)

Z góry Dziekuje ;*

3

Odpowiedzi

2010-02-25T19:36:51+01:00
Mazurek Dąbrowskiego to dla polaków najważniejsza pieśń narodowa. Jest to nasz hymn Narodowy i każdy polak zna jego treść oraz historię. Dla polaków Mazurek dąbrowskiego to jeden obok biało-czerwonej flagi i białego orła na czerwonym tle z symboli narodowych. Grany jest podczas ważnych wydarzeń narodowych jak i kulturalnych, również w sporcie często jest używany wtedy gdy polak staje na najwyższym stopniu podium. jest grany i śpiewany po to żeby podkreślić tożsamość narodową rodaków i po to aby zaprezentować nasz naród jakim jest Polska.
10 4 10
2010-02-25T19:44:08+01:00
Mazurek Dąbrowsiego dla polaków jest Hymnem narodowym.
Kazdy polak powinien znac mazurka dąbrowsiego bo jest to hymn polski. Jeżeli jakiś polak nie znał by go powinien się wstydzic.

Jest śpiewany na olimpidach. Dalszej części pytania niee wiem.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:45:33+01:00
Mazurek Dąbrowskiego jest hymnem narodowym dla Polaków.

Hymn narodowy śpiewany jest np.podczas obchodów uroczystości państwowych,oficialnych powitań lub pożegnań ważnych gości,przy dekoracji zwycięzców na międzynarodowych zawodach sportowych.
6 2 6