Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T19:35:46+01:00
(urodzony 17 marca 1865 w Telszach - zginął w zamachu 16 grudnia 1922) - pierwszy prezydent Rzeczypospolitej Polskiej.
Pochodził ze Żmudzi z tamtejszej szlachty. Dużą część życia spędził w Szwajcarii jako profesor i nauczyciel akademicki, członek masonerii. Wybrany na prezydenta z inicjatywy
2010-02-25T19:40:19+01:00
Śniadecki Jan (1756-1830), polski astronom, matematyk, geograf i filozof, brat J. Śniadeckiego.